Strona wykorzystuje COOKIES w celach statystycznych, bezpieczeństwa oraz prawidłowego działania serwisu.
Jeśli nie wyrażasz na to zgody, wyłącz obsługę cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Zgadzam się Więcej informacji
Jesteś w » Reklama-Mobilna.pl » Dlaczego Reklama Mobilna? | Mapa strony

Dlaczego Reklama Mobilna?

Warto wiedzieć, że reklama mobilna to sposób na przyciągnięcie uwagi zarówno przechodniów, jak i kierowców. Efektowna grafika z ogłoszeniem i towarzyszący jej komunikat dźwiękowy lub muzyka wzbudzają zainteresowanie, a o to w reklamie przecież chodzi. Zapewniamy, że nasze mobile reklamowe, czyli pojazdy z przyczepami reklamowymi oraz rowery to idealny sposób na przedstawienie oferty swojej firmy, zaprezentowanie swojego logo i zdobycie nowych klientów.

Przyczepy reklamowe wyposażone są w dwie duże tablice, które razem posiadają 24m2 powierzchni przeznaczonej na reklamę. Można na nich umieścić niemal każdą grafikę. Zachęcamy więc do wyboru tego atrakcyjnego rozwiązania i wyjścia ze swoją ofertą do klientów.

Oto kilka zalet reklamy mobilnej:

  • Mobilność – reklama mobilna może dotrzeć do każdego miejsca, które jest ważne dla klienta i jego strategii pozyskiwania klientów.
  • Najlepiej sprawdza się na zatłoczonych ulicach miast, gdzie jej skuteczność jest o wiele wyższa niż tradycyjnych nośników reklamowych.
  • Elastyczność jeżeli chodzi o tworzenie trasy przejazdu, jak również ustalenia godzin przejazdu.
  • Reklama mobilna wraz z nagłośnieniem wzbudza bardzo pozytywne nastawienie u przechodniów.
  • Możliwość docierania do nowych odbiorców dzięki wykorzystaniu nowych dróg przekazu.
  • Możliwość zaprezentowania na reklamie mobilnej dowolnych właściwości produktu.
  • Możliwość błyskawicznej zmiany treści reklamy.
  • Krótki czas przygotowania reklamy oraz realizacji zlecenia.
  • Niewielkie koszty dotarcia do odbiorców.
  • Efektywny sposób na osiągnięcie przewagi nad konkurencją.
  • Mniejsze koszty w porównaniu do reklamy w tradycyjnych mediach.
  • Reklama mobilna to doskonałe uzupełnienie kampanii prowadzonej za pośrednictwem innych mediów.